BLUE SHIRT

Moikka ja kivaa maanantaita sinne ♥ Kirjoittelen tätä postausta tällä hetkellä kahvikuppi kädessä ja nauttien tosi myöhäistä aamupalaa. Viikonloppu hurahti asuntomessuilla Mikkelissä, joista lisää vähän myöhemmin viikolla, pysykää siis kuulolla! Maanantai aamu tosiaan starttasi aika myöhäisissä tunnelmissa, kun nousin sängystä vasta puoli yhdentoista aikaan, hups. Mutta sallittakoon se maanantain takia!

blueshirt_outfit7

blueshirt_outfit_collage

blueshirt_outfit5
Paita, Hame, Laukku, Aurinkolasit - Lindex / Kengät - Skopunkten

Mutta itse postauksen aiheeseen. Näin viikon alun kunniaksi asukuvia tupsahtelisi taas blogiin, ja vieläpä kesäisiä sellaisia! Tällä asulla moikkasin Heidiä viime viikolla ja vaatteista päätellen ilma oli aika kesäinen, toisin kuin nyt. Mua vähän huvitti, kun puin koko lookin päälleni, nimittäin hame, paita, laukku sekä arskat ovat kaikki meiltä Lindexiltä. Ei mitenkään suunniteltua, mutta jotenkin ne sopi vain kaikki niin hyvin yhteen! Laukkuasioissa mä olin vähän jumiutunut mun ruskeaan michael korsin laukkuun, joten tähän asuun otinkin käyttöön mustan pikkulaukun, jota ei paljoa ole mulla näkynytkään, koska se on ollut äitini käytössä kun sen hänelle "annoin" :)

blueshirt_outfit2

blueshirt_outfit8

blueshirt_outfit

Jotenkin tykkäsin mun hiuksista tosi paljon tuona päivänä, vaikka vähän peikkotukka olikin. Likaiset hiukset, edellisen päivän lainekiharat ja jotenkuten väkerretty letti plus jonkunnäköinen häkkyrä nuttura päälaella, mutta toimii mun mielestä! :D Mähän olen aina ollut ihan peukalo keskellä kämmentä lettien kanssa, nyt kuitenkin sain ihan omin pikku kätösin taiteiltua tuon letin mun päähän! Voittajafiilis!

blueshirt_outfit6

blueshirt_outfit3

Oon myös vähän tyytyväinen näihin kuviin senkin takia, että mun ei tarvinnut muokata näistä muuta kuin koko! Kameran asetukset oli niin nappiin, että kertaheitolla tuli hyviä! Ehkäpä sitä on tullut opittua leikkimään noiden kameran asetusten kanssa tarpeeksi.

Mitäs te tykkäätte lookista ja kuvista ? :)

PicMonkey Collagejjjjhhh

10 kommenttia

  1. Välillä on ihan ok aloittaa päivät vähän myöhässä :D Onpas sulla hiukset todella kivasti ja tykkään tästä kesäisestä, mutta rennosta asusta todella kovasti ♥ Ihana sinä!

    VastaaPoista
  2. Aivan ihania kuvia, siis nuo hiukset on sulla niin kivasti näissä myös 8) riittäisipä itelläkin skilssit, oon vaan niin huono lettien kanssa että meinaa mennä moti hyvin nopeasti jos yritän ruveta tekemään :') ja hei tänne vaan kamera vinkkejä, tuntuu ettei itse vieläkään oikeen handlaa kameran saloja kunnolla;)

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva tuo kampaus! Muutenkin kiva asu ja hyviä kuvia 😊

    Sara V

    VastaaPoista
  4. Tosi kiva asu, tykkään varsinkin tuosta paidasta! :)

    VastaaPoista
  5. Haha, meillä venähti kanssa maanantaiaamu ihan huolella, tais olla rankka laji nuo asuntomessut ;) ootpa kivasti saanut hiukset laitettua, mistähän mäkin kaivaisin intoa siihen kun tätä tukkaa kuitenkin olis ihan riittämiin! :')

    VastaaPoista
  6. siis mikä ihana kampaus!!! <3 voi vitsit että tykkään, ihana tuo lettisysteemi :) mulla on tänään vapaa, ja tekisi mieli itsekin kokeilla tehdä joku lettihässäkkä! oon tosin ihan peukalo keskellä kämmentä niiden suhteen :D ihana on koko look, tykkään!

    VastaaPoista
  7. Upeita kuvia Viivi! ♥ Ihastuin tuohon siniseen paitaan, ja muistelin että joskus sitä taisin Lindexillä katsella mutten silloin ehtinyt sitä sovittaa :( Tuo lettikampaus on tosi kiva, voisin vaikka itsekin yrittää joku päivä väkerrellä jonkinlaisia lettejä hiuksiin :D

    VastaaPoista
  8. todella kiva asu, pitääkin käydä katsomassa itsekin tuota paitaa, niin kivannäköinen!:) Kehuinkin jo instassa sun kampausta, mutta se on ihana!

    VastaaPoista
  9. Aivan ihana asu!! :)

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Jokainen kommentti piristää päivääni, kiitos siitä! ♥